Fri fragt - fri returret

MENU

KURV ()
KURV (0)
SØG
Luk

Alle produktkategorier

Navn
Belysning
Navn
Beoplay
Navn
Borde
Navn
Interiør
Navn
Køkken & bad
Navn
Opbevaring
Navn
Sofaer
Navn
Stole
Navn
Tilbud
Navn
Tæpper & puder

Er der fejl på din vare...

- står vi klar til at hjælpe

Reklamation

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.


Du har 2 års reklamationsret mod fabrikationsfejl fra den dag, du modtager varen. Husk altid at gemme din kvittering. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete sag.


Reklamationsretten er forudsat af, at fejl eller mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadesforvoldende adfærd, der har medført fejlen.


Hvor hurtigt skal jeg reklamere?:

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.


Vi refunderer rimelige fragtomkostninger:

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.


Oplever du fejl eller mangler ved den modtagne vare kan du klage til:

Art & Design, Herningvej 36, 4800 Nykøbing F., Tlf. 5481 7199, e-mail kundeservice@artogdesign.dk


Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.


Brug gerne vores RMA skema. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.


Download reklamationsskema


Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.


Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.


Hvis du ønsker at klage over dit køb:

Hvis du ønsker at klage over dit køb skal du rette henvendelse til Art & Design på tlf. 5481 7199 eller kundeservice@artogdesign.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby eller via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Lov og værneting:

Enhver tvist afgøres efter dansk ret ved de almindelige domstole.

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.

Varerne er nu lagt i kurv

Shop videre